יריעות PVC לבריכה


יריעות PVC יכולות לשמש לטובת חיפוי הדפנות של בריכה מתועשת. במאמר הבא נסביר באיזה סוג של בריכה מדובר, מה מאפיין אותה לעומת שאר סוגי הבריכות ומדוע חשוב לצפות את היריעות שלה בחומרי PVC איכותיים

בריכת שחייה מתועשת יכולה להתאים למגוון רחב של בתים פרטיים. את הבריכה אפשר לבנות בחצר או בגינה והיא חוסכת בהוצאות ובזמן בהשוואה לבריכת בטון. למרות שמבחוץ אין כמעט הבדלים בין בריכה מתועשת לבין בריכת בטון, בפועל בונים אותה אחרת לחלוטין ומשתמשים גם ביריעות PVC כדי לצפות את הדפנות.

בריכה מתועשת בנויה הלכה למעשה מפאנלים. את הפאנלים מכינים במפעל עם חומרים תרמו-פלסטיים ולאחר מכן מחברים אותם בהתאם לצורה הרצויה. עד כאן, היתרון הוא שאפשר גם לייצר וגם לחבר את הפאנלים התרמו-פלסטיים בהתאמה אישית לדרישות הלקוח. עם זאת, יש צורך בשכבה של ציפוי על גבי הדפנות על מנת להשתמש בבריכת שחייה מתועשת.

יריעות PVC בבריכה
מתוך האתר של בריכות סנטר

החשיבות של יריעות PVC לבריכה
יריעות PVC משמשות לטובת ציפוי הדפנות של בריכת שחייה מתועשת. בעזרת היריעות הללו ניתן  להשיג שורה ארוכה של יתרונות ולכן הן חשובות:

א. איטום – לוחות PVC אטומים יכולים לשפר את הבידוד ואת האטימות של דפנות הבריכה. ככל שדפנות הבריכה יהיו אטומות יותר, כך יירד הסיכוי לנזילות ולהופעת נזקים בגלל בלאי טבעי, שחיקה או פגעי מזג האוויר. יתרה על כך, יש יריעות PVC שמותאמות לצרכי הבריכה ולהיקפים גדולים של מים.

ב. מחיר – יריעות PVC לא מייקרות משמעותית את בניית הבריכה והמחיר שלהן מגולם בהצעה המקורית. במילים אחרות, אפשר לשלב את השימוש ביריעות מן הסוג הזה יחד עם התהליך הסטנדרטי של בניית בריכות שחייה מתועשות ולחסוך גם זמן וגם כסף.

ג. צבעים ועיצובים – יריעות PVC מיוצרות מחומר סינתטי ולכן אפשר להשיג אותן כמעט בכל הצבעים, הגוונים וסגנונות העיצוב. זה אומר שלא חייבים להסתפק בצבע הרגיל של הפאנלים התרמו-פלסטיים ושניתן לשדרג את הבריכה עם יריעות PVC בגוונים שונים לפי בחירת הלקוח או האדריכל.

איך בונים בריכה עם דפנות מצופות יריעות PVC?
בריכה מתועשת אפשר לבנות בחצר או בגינה של הבית הפרטי בתוך שבועיים בלבד. בשלב הראשון מגיעים אל השטח כדי לבדוק את הדרישות ואת הצרכים, בשלב השני מעבירים הנחיה אל המפעל שבו מכינים את הפאנלים מהחומרים התרמו-פלסטיים ובשלב השלישי מתאמים גם את ההתקנה של יריעות PVC לציפוי הדפנות.

לאחר ההתקנה, ניתן לראות שהבריכה חזקה מאוד ואף עמידה למשך שנים רבות. את הבריכה כדאי להתאים לסביבה באמצעות אפשרויות העיצוב הקיימות וניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות. בנוסף, אפשר לשאוב השראה מדגמים שונים של בריכות שחייה מתועשות ובעיקר מהאופן שבו יריעות PVC משולבות על גבי הדפנות מקדימה, מאחור ובצדדים.

תגובות

  1. בניית בריכות שחייה יחד עם עבודות תחזוקה שוטפות ניתן לבצע בעזרת חברה מקצועית עם התמחות בתחום.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כיצד לשמור על טמפרטורת בריכה רצויה?

איטום גג איסכורית רועש

רוצים להרשים את השכנים? נסו לבנות בריכה בחצר!