איטום גג איסכורית רועש

כיצד אוטמים גגות קלים?


אנו רגילים לשמוע על פעולת האיטום לגבי גגות בטון אך למעשה יש גגות אחרים שחייבים איטום איכותי. מחסנים ואסמים, האנגרים וגם גגות של חניות או בתי חרושת יכולים להיות קלים למדי ובעיקר אחד הגגות היעילים והשימושיים במיוחד, איסכורית. גג איסכורית הוא גג קל שמגיע בגימורים שמצד אחד הופכים אותו ליציב ומצד שני שומרים עליו קל וגמיש. גג כזה יכול להיות רועש מאוד בגשם אך זו רק הבעיה המשנית שלו כאשר הבעיה הראשית היא העמידות שלו למים. איטום גג איסכורית אפשרי בעזר יריעות PVC ובאמצעות חומרי איטום שונים שניתנים למריחה או התזה.
איטום גג


איטום גג איסכורית רועש: כך עושים את זה נכון
  • איטום גג איסכורית אפשרי בכמה דרכים כאשר אחת השיטות הטובות ביותר היא יריעות PVC. יריעות אלו איכותיות מאוד כאשר הגמישות והאלסטיות שלהן מצטיינת. בזכות התכונות הללו ניתן להתאים אותם לכל גימור שיהיה כולל לגימורים המיוחדים של גג איסכורית. גגות אלו יכולים להיות קטנים או גדולים והיריעות יתאימו לכל צורה ולכל שטח.
  • יריעות PVC שימושיות מאוד בגלל שהן לבנות ולכן לא מצריכות הלבנה לאחר מכן. כך פותרים את שתי הבעיות באותו המוצר. יחד עם זאת הם עמידים לתנאים חיצוניים בצורה טובה מאוד וגם מבודדים מבחינה תרמית.
  • הדבר הטוב ביותר ביריעות אלו לגג איסכורית הוא השקט שהן מביאות. יריעות PVC  ימנעו מכם חלק נכבד מהרעש המעצבן של הגשם שדופק בחוזקה.
  • איטום גג איסכורית אפשרי גם באמצעות איטום בהתזה או מריחה של חומרי איטום במברשת. שיטות איטום אלו לא מכבידות על גג ומתבצעות באופן עדין במיוחד תוך ייבוש מהיר של החומרים אך אלו לא ישיגו ביטול של הרעש. 

למה חשוב לשים לב באיטום גג איסכורית?


איטום הגג היא מלאכה מורכבת למרות שהיא נראית פשוטה והיא מצריכה ידע וניסיון. גג איסכורית הוא אמנם גג קל מאוד אך יש צורך לאטום אותו בצורה מדויקת כיוון שאי אפשר לדעת בדיוק מאיפה יכולה להיות נזילה ולאן המים יגיעו. הגג מחובר עם ברגים רבים וגם נקודות החיבור שלו אל הקיר לא תמיד ברורות וכל כך פשוטות לאיטום ולכן יש צורך ללטש היטב את הברגים וכל מקומות החיבור שלו שאינם מקשה אחת ולאחר מכן למרוח אותם בחומרי איטום כמו מסטיגום. יחד עם זאת חשוב לנקות את הגג היטב ולוודא שהוא יבש ורק לאחר מכן להתחיל בפעולת האיטום שתיבחר.

תגובות

  1. בניית בריכות שחייה הפכה הרבה יותר נגישה. כמעט בכל שכונה של בתים פרטיים נבחין בכמה בריכות שחייה בחצרות הבתים.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כיצד לשמור על טמפרטורת בריכה רצויה?

רוצים להרשים את השכנים? נסו לבנות בריכה בחצר!