בניית בריכות שחייה במבנים משותפים



בריכת שחייה פרטית היא כבר מזמן לא נחלתם של דיירי בתים פרטיים בלבד


כשאנחנו אומרים בריכת שחייה פרטית, סביר להניח שהדבר הראשון שקופץ לכם לראש הוא בריכת שחייה מטופחת בין גדרות של וילה מפוארת בתוך שכונה יוקרתית. ובכן, כך אכן היה באופן כמעט בלעדי לאורך שנים – אבל היום יותר ויותר אנשים נהנים מבריכות שחייה לשימוש פרטי בבתים שלהם, גם כאשר לא מדובר בבית פרטי כלל ועיקר. יותר ויותר אנשים מבצעים בניית בריכות שחייה במבנים משותפים עם דיירים רבים, להנאת ורווחת כל דיירי הבניין – ויש לתהליך הזה יתרונות רבים באיכות החיים המשותפת של כל הדיירים גם יחד. כעת, נבין מה שצריך לדעת על תהליך ההקמה של בריכה שכזו.

כל מה שצריך לדעת על תהליך הבנייה של בריכות שחייה בבניינים משותפים


·         תכנון מקדים – ראשית, ברור כי בניית בריכות שחייה בבניינים משותפים היא תהליך שצריך לתכנן מבעוד מועד, ואי אפשר פשוט לחשוב עליו לאחר שהבניין כבר קיים ומאוכלס – אלא במקרים נדירים בהם ישנה הכנה לכך. יש לתכנן את הבריכה מבעוד מועד, לסמן עבורה מקום ולקבל על כך אישורים רבים מהרשות המקומית, המשרד להגנת הסביבה ועוד.

·         הקמת בריכה איכותית – כמובן שתהליך ההקמה של הבריכה עצמה צריך להתבצע בצורה המקצועית ביותר. בניית בריכות שחייה ככלל היא תהליך מקיף של שלבים רבים – החל משלב החפירה, דרך יציקת הבטון והאיטום המוחלט שלו, ועד הציפוי של הבריכה, מילוי המים והקמת מערכות סינון וניקוי המים. חשוב לבצע כל שלב ושלב בצורה המקצועית ביותר עם מקצוענים בתחום.

·         תכנון מערכת בקרת כניסה – לאחר שמקימים את הבריכה בבניין המשותף, יש לוודא שאכן הדיירים הם אלה שמשתמשים בו – ולכן כדאי לתכנן מערכת כלשהי של שמירה או של בקרת כניסה בכדי למנוע כניסה של גורמים חיצוניים.


השקעה בבריכת שחייה בבניין המשותף היא השקעה באיכות החיים שלכם



כשמשקיעים כבניין וכדיירים בבניית בריכות שחייה בבית המשותף, נהנים מאיכות חיים שקשה מאוד להתחרות בה. גם באמצע העיר, בסביבה צפופה ובדירות סטנדרטיות – זה לא מחוץ להישג היד שלנו כיום.

תגובות

  1. בניית בריכות שחייה תצליח להעלות בעבורכם את ערך הנכס ותאפשר לכם התאמה אישית בין הבריכה לבין התנאים בשטח.

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כיצד לשמור על טמפרטורת בריכה רצויה?

איטום גג איסכורית רועש

רוצים להרשים את השכנים? נסו לבנות בריכה בחצר!